En 31-årig mand fra Gudhjem modtog kl. 14.14 en bøde og et klip i kørekortet. Hændelsen fandt sted på Brommevej i Gudhjem, og årsagen var brug af håndholdt mobiltelefon under kørsel.
Kilde: Politiets Døgnrapport
En 31-årig mand fra Gudhjem modtog kl. 14.14 en bøde og et klip i kørekortet. Hændelsen fandt sted på Brommevej i Gudhjem, og årsagen var brug af håndholdt mobiltelefon under kørsel.